freaky friday

Det här är nog beviset på att jag nog blivit knäpp trots allt.

Tränade på löpbandet och på cykel i 3 timmar och gick sedan runt på stan och sen hem i 1,5 timmar. Och allt för att jag åt typ tre frallor. Men det är sjukt, att tre frallor innehåller så mkt kalorier att man måste träna i nästan 3 timmar för att bli av med.

Folk kollade lite konstigt, jag vet vad dom tänkte, men orkade inte bry mig, och det är väll inte så konstigt att dom tänker som dom gör, skulle jag med göra. Var en tjej där som var så smal, såå snygg, kunde inte sluta stirra, hon tränade så det såg ut som om hon höll på att dö.

Sen gick jag runt på stan och kollade i affärer, hittade massa fint, vill ha, hittade snyggaste skorna, hoppas dom finns kvar imorn då ska jag nog köpa, borde inte, blir ruinerad, men dom va ju så fina, och gör mina ben snygga såklart ;).

Sen började jag gå hemmåt. när jag hade gått halva vägen insåg jag att det var halva kvar och mkt längre än jag trodde. Kan ju bero på att det inte är sommar utan att det snarare va svin kallt och att jag plötsligt blev akut kissnödig. Men sen kom jag iaf tillslut fram, köpte min vego sushi men när jag kommit hem såg jag att jag fått tre rullar med lax i, eh, men kändes bra det ändå, då blev det ju 3 mindre.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, borde hålla mig sysselsatt innan suget kommer, men inte ett skit går det på tv. Pappa gick precis så är hemma själv, tror pappa är alkoholist.

Imorn ska jag på resturang med en vän, mysigt men ångest. Spinning på morgonen dock så hoppas jag att jag lyckas hålla mig ifrån mat under resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0