prommenera mera

fan, asså, fan! Hetsen är självklart igång, och det verkar inte ta stopp, ingen mättnadskänsla, ingenting. tur att mamma är uppe annars hade jag väll slukat hela kylen.

Vill inte skriva detta, men detta är vad jag ätit: 
3 fullkorns mackor
1 päron
1dl yoghurt me musli
2 stekta ägg(petade bort ägggulan) med ½ stekt tomat
1 russinpaket

Ush! Vill inte ens räkna kalorierna i allt det där. Skulle ha gått på spinning också, hade jag gjort det hade jag säkert inte stoppat i mig hälften. men orkade inte pga igår. Måste dock ta mig till gymmet iaf, få bort allt fett, ska ju äta ännu mer fett ikväll.

fett, fett, fett!

eller kanske kolhydrater?

kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater!

Nu frågade mamma om jag skulle med henne och prommenera, till nått fik. hmm.
prommenera = förbränna
fika = massa kalorier

Så beroende på vad jag äter gör jag antingen av med kalorier eller får i mig ännu mer. Men fortsätter jag sitta kvar här hemma kommer jag bara hetsa ännu mer så kanske är lika bra att följa med så jag håller mig sysselsatt. förhoppningsvis kommer jag undan med att kanske bara dricka te?

Men jag måste ändå in till stan, köpa skorna, och sen träna, så kan ju ta med mig träningskläderna och åka sen in till stan. fast dom får ifersej inte veta att jag tränar för är lite förkyld så lämnar nog dom hemma och åker sen när vi kommer hem. haha, shit vad jag krånglar.


Men så får det bli. Ska ju inte på resturang förens sent ikväll så det är ingen brodska. bara inte skorna tar slut :p.


trevlig helg ;)

Kommentarer
Postat av: kirraha

Vet inte hur jag hittade din blogg, men jag blir orolig när jag läser den. Varför är du så rädd för att väga idealt? :(

Tänkt så mycket du skulle orka, och hur vackert sund din kropp skulle bli om du kunde lura bort tankarna på att så fort du ska äta något ränkar du i huvudet vart det hamnar på din kropp.

Känns det sådär även när du äter riktig mat?

Som spagetti och köttfärsås, kyckling, potatis eller liknande?

2010-04-19 @ 20:18:49
URL: http://kiarraha.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0