mat hets = hets träning

½ ciabatta, 1½ fralla. ÅNGEST!

Hur värdelös kan man egentligen vara?

Nu blir det att gå till gymmet, allt ska bort, hur mkt kan det vara, 700kcal kanske? måste typ spendera två timmar på bandet om jag ska få bort allt, plus att jag borde få bort lite till för middag ska ju ner ikväll okså :S. kanske blir en prommenad efter istället för om jag står för länge och kämpar slaviskt börjar ju folk på gymmet tro saker, och jag orkar inte gå runt och behöva tänka att dom också dömmer mig. Fast å andra sidan, vem fan bryr sig om dom, det är min kropp som står på spel. Men jag kanske åker till nått annat gym istället iaf, så inget stoppar mig.

Sket i skit skolan idag för det gick bara inte, men där äter jag iaf inte. Fan, ångest, jag som verkligen måste vara i skolan. Jag undrar om jag vågar åka in till stan i risk att träffa nån från skolan (särskilt min lärare) och behöva förklara varför jag är sjuk men går runt och kollar i affärer. Men dom har ett bra gym där, och brukar inte träna så behöver inte bry mig om jag blir dömd och sen efter kan jag gå runt och kolla i affärer och sen gå hem från stan, förbränna lite mer och komma hem lite senare. Toppen.

Nu ska jag dricka lite(mkt) Yerba Mate så jag blir pigg och orkar, borde gå och köpra coffein piller eller nått, undrar om det är bra. aja.  

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0