Torsdag

Kan man få panikångest attacker i sömnen?

I så fall tror jag att jag fick det igår natt, sjukt läskigt. eller det var som om något, röster i huvudet, ville dra med mig till dom och jag kämpade emot och sa till mig själv att jag inte fick låta dom ta mig. hel knäppt.

Idag har jag syndat, stort, eller en stor ciabatta. Började med att jag kände mig tvungen att äta imorse för allting snurrade och benen nästan vek och jag var trött som satan, så en halv ciabatta kommer jag nog inte dö av tänkte jag. Men självklart räcker inte en halv utan då måste jag ta en halva till. Är livrädd att detta ska sätta igång någon hets igen. fan vad jag inte vill ha det. Sen åt jag 8bitar sushi till middag. Tränade, ganska mkt men jäkla håll som jag alltid ska få gör att jag inte kan springa eller orka gå så snabbt, så blev inte av med alla kalorier jag stoppat i mig, känns surt. Svullen mage har jag också, resultatet efter för mycket kolhydrater.

Imorn är det fredag och helg, vill inte äta massa, vill inte börja hetsa, vill inte förstöra! Ibland hatar jag verkligen helgerna.

Har annars gått på stan och önskat att jag vore rik (och smal) så jag kunde köpa alla kläder och bara vara snyggast av alla. Jag ska bli snyggast av alla. Men blir lite motiverad där, kändes faktiskt inte lika jobbigt att träna efter en runda bland perfection. Men nu ska jag sova.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0